Сервіс FlyDoc на початку літа зі знижкою – акція "Літо з FlyDoc"
21.05.2021

Сервіс FlyDoc на початку літа зі знижкою – акція "Літо з FlyDoc"

Сервіс FlyDoc на початку літа зі знижкою – акція "Літо з FlyDoc"
Суперпропозиція для користувачів систем автоматизації бізнесу – придбай можливість обміну електронними документами безпосередньо із власної програми на один рік зі знижкою 50%.

Умови акції


Акція триває з 24.05.2021 р. до 25.06.2021 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували платний доступ до сервісу FlyDoc, окрім безкоштовного демо-доступу на один місяць або використовували безкоштовно сервіс в межах 50 вихідних документів.

  • Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік - 2500 грн. без ПДВ замість 5000!
  • Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік - 1250 грн. без ПДВ замість 2500!



Сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися переліченими нижче документами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу (BAS та 1С:Підприємство 8) з контрагентами, які користуються FlyDoc та FREDO ДокМен, а також іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ:
  • рахунками;
  • актами виконаних робіт;
  • податковими накладними та додатками 2 до них;
  • товарними і видатковими накладними;
  • прайсами, договорами та будь-якими документами в якості вкладень.


Переваги сервісу FlyDoc:


  1. Робота відбувається в системі BAS та 1С:Підприємство. Звичний інтерфейс конфігурації систем автоматизації бізнесу.
  2. Документи зберігаються в одній базі даних з BAS та 1С:Підприємство.
  3. В модулі реалізована автоматична перевірка відповідності даних електронного та облікового документів до та після відправки контрагенту.
  4. Є можливість групового підписання та відправки електронних документів.
  5. Реалізовані: створення, підписання та відправка документів за розкладом.
  6. Гнучкість модуля – можливість доопрацювань та внесення змін.
  7. Немає обмежень по кількості відправлених документів.

Унікальна перевага!


Сервіс вже вбудований в наступні рішення:

  1. "BAS Бухгалтерія ПРОФ""BAS Бухгалтерія КОРП"
  2. "BAS Малий бізнес"
  3. "BAS Управління торгівлею"
  4. "BAS Комплексне управління підприємством"

Для початку користування достатньо безкоштовно оновити свою облікову систему на спільну "BAS+FlyDoc" та налаштувати сервіс.

Рарус - Автоматизація підприємств України.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі