Початок продажів рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях"
24.06.2021

Початок продажів рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях"

Сповіщаємо про початок продажів галузевого рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях". Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.

З 17.06.2021 р. в продажі продукти:

Найменування

Рекоменд.роздрібна 
ціна, грн. без ПДВ

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях

6690

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 1 будинок

2100

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 5 будинкiв

8400

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 10 будинкiв

16170

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 20 будинкiв

31500

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 50 будинкiв

73500

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 10*

24570

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 50*

81900

* Зазначені програмні продукти призначені для пільгового переходу з програм для автоматизації ЖКГ попереднього покоління і не продаються у вигляді окремих програмних продуктів.

Основні можливості


Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для ведення тільки управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського та податкового обліку рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для спільного використання з цією програмою в прикладному рішенні реалізований обмін даними на рівні документів.

Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими в документах. Факт здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення в різних розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.

Система має можливість реєстрації та формування первинних документів господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо. 

Електронні аналоги паперових документів дозволяють в зрозумілій формі реєструвати господарські операції в системі.

Аналітичні звіти, наявні в прикладному рішенні, дозволяють користувачам отримувати інформацію за всіма розрізами обліку.
Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки завдань, що вирішуються, а також формувати власні варіанти налаштування звітів.

Основні функціональні можливості програми:


  • Автоматизація обчислення вартості кожної з наданих споживачам послуг відповідно до діючих тарифів, норм та умов, що впливають на результати обчислень;
  • Коригування вартості кожної наданої споживачеві послуги за наявності пільг і субсидій у споживача;
  • Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг з кожної з наданих послуг з урахуванням пільг і субсидій;
  • Визначення сум грошових коштів, що підлягають відшкодуванню керуючій організації державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
  • Облік сум взаєморозрахунків за кожною з наданих послуг із державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
  • Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг;
  • Облік отриманих грошових коштів від споживачів послуг;
  • Облік отриманих грошових коштів від державних структур, компенсуючих витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
  • Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг;
  • Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.

Порядок продажу програмних продуктів


Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Особливості отримання електронних поставок програмних продуктів


Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

- завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача;
- переслати комплект поставки електронною поштою;
- зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

Рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Для розширення кількості об'єктів ЖКГ, для яких в програмі можна вести облік, необхідно докупити додаткові галузеві ліцензії "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" на відповідну кількість будинків.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500 робочих місць). Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.

Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.

Зняття з продажу і підтримки рішення "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні"

Одночасно з випуском програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" з 17.06.2021 р. знімаються з продажу програмні продукти, що включають рішення "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні". Рекомендуємо клієнтам і партнерам до цього часу прийняти зважене рішення і або закрити контракти на поставку програмної продукції, які включають рішення "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", або переоформити їх на поставку програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях".

Звертаємо увагу, що електронні поставки програмних продуктів, що містять конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", будуть доступні до завантаження до 31.07.2021 р. Починаючи з 01.08.2021 р. завантажити електронну поставку зазначених продуктів на Порталі ІТС буде неможливо.

Підтримка програми "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" здійснюється до 31.07.2021 р.

Користувачі програмних продуктів, що включають конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", можуть перейти на прикладне рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" на пільгових умовах.

Для початку роботи в програмі "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" необхідно перенести дані з конфігурації "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" (відповідні інструменти для переходу включені до складу дистрибутива програмних продуктів "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях").

Апгрейд

Апгрейд основних поставок на пільгових умовах

Для зареєстрованих користувачів програмних продуктів, що включають конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні", та які мають діючий договір ІТС, передбачено придбання програми "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" і додаткових ліцензій на розширення кількості будинків обліку на умовах апгрейда за фіксованою ціною 300 грн. Варіанти пільгового переходу з різних версій наведені в таблиці:

Продукт, який здається, що містить конфігурацію

Продукт, що купується

Облік в ОСББ, розрахунок-квартплати в Україні СТАНДАРТ

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях

Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні версії ПРОФ

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 10

Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні версії КОРП

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 50


Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується без урахування додаткових клієнтських ліцензій на розширення робочих місць і серверних ліцензій. Обмежень щодо термінів пільгового апгрейда немає.

Звертаємо увагу, що продукти "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 10" і "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Комплект для переходу 50" хоч і дозволяють вести облік для декількох (10 або 50) будинків, але працюють тільки на одному робочому місці. В разі потреби використання зазначених програм на кількох робочих місцях слід, після здійснення пільгового апгрейда, придбати необхідну кількість клієнтських ліцензій на додаткові робочі місця (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500).

Для виконання апгрейда необхідно повернути реєстраційну картку і користувацьку угоду.

Заміна типу захисту

Заміна типу захисту для прикладного рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" не передбачена.

Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування прикладного рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 1-ї категорії.

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

- за телефонами: +380 (44) 222-72-10, +380 (44) 222-72-45,
- електронною поштою: hotline@bas-soft.eu.

Підтримка в частині конфігурації "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" здійснюється компанією "ХВОЯ ІНТЕГРА" з 09:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

- за телефоном: +380 (48) 706-00-27;
- електронною поштою: BASosbb@hvoya.com.ua;
- по Skype: BAS_OSBB_Hvoya;
- через Телеграм-бот.

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


Рарус - Автоматизація підприємств України.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі