Новий сервіс ІТС "Хмаринка" для роботи з популярними програмами BAS через інтернет
02.11.2021

Новий сервіс ІТС "Хмаринка" для роботи з популярними програмами BAS через інтернет

Зміст сервісу "Хмаринка"
Тарифи сервісу ІТС "Хмаринка"
Порядок підключення користувачів до сервісу
Перехід з сервісу "Хмаринка" на роботу з локальною програмою
Безпека та зберігання даних

Повідомляємо про початок комерційного використання сервісу ІТС "Хмаринка", який надає користувачам можливість працювати з популярними програмами BAS через інтернет, в так званому "хмарковому режимі". На момент запуску сервіс ІТС "Хмаринка" надає можливість працювати з програмою "BAS Бухгалтерія" без додаткових витрат на розгортання власної ІТ-інфраструктури. Сервіс, що пропонується, орієнтований на ті підприємства, яким достатньо типової функціональності та параметричних налаштувань прикладних рішень в користувацькому режимі, без внесення змін до алгоритмів роботи. Номенклатуру програм BAS, до яких надається доступ через сервіс ІТС "Хмаринка", надалі планується розширювати.

"Хмаркові" технології дозволяють:

  • керівникам, підприємцям, менеджерам та працівникам облікових служб – працювати з програмами BAS через інтернет з будь-якої точки світу, у будь-який час;
  • організувати одночасну роботу в інформаційній базі різних віддалених підрозділів/офісів компанії;
  • спростити роботу бухгалтерів та аутсорсерів, які обслуговують кілька організацій (наприклад, працюючих вдома);
  • потреби легко надати доступ до своєї інформаційної бази зовнішньому аудитору чи консультанту.
Важливою перевагою програм BAS є те, що те саме рішення однаково працює і однаково виглядає для користувача незалежно від того, запускається вона на локальному комп'ютері або у вікні інтернет-браузера, може застосовуватися і як звичайний тиражний продукт, придбаний у вигляді звичайної електронної поставки та в режимі "хмаркового" сервісу. Користувач отримує можливість працювати так, як йому зручніше та вигідніше:

  • придбати ліцензії (звичайну електронну поставку) і встановлювати систему на свій комп'ютер або розгортати в локальній мережі;
  • працювати "в сервісі";
  • застосовувати змішану модель;
  • якщо потрібно, можна перейти з "хмаркового" сервісу на персональну комп'ютерну програму – вивантажити напрацьовані дані з програми в "хмарковому" сервісі і перенести їх у програму BAS, що стоїть на його локальному комп'ютері, або, навпаки, завантажити дані з локальної інформаційної бази прикладного рішення в "хмарковий" сервіс.

Сервіс "Хмаринка" включає в себе:


  1. Можливість роботи з прикладними рішеннями BAS (далі "інтернет-програми") для автоматизації управління та обліку організації.
  2. Автоматичне оновлення інтернет-програм у міру виходу нових версій.
  3. Доступ до інформаційної системи ІТС.
  4. Можливість звернення на Лінію клієнтської підтримки за консультаціями з технічних та методичних питань.
  5. Можливість самостійного збереження даних на комп'ютері.

Сервіси, що додатково надаються членами САБ за погодженням з користувачем:

  • проведення початкового дистанційного навчання прийомам роботи з вибраними інтернет-програмами;
  • за потреби – допомога у завантаженні облікових даних із типової локальної бази користувача в інтернет-програму;
  • діагностика стану типової інформаційної бази в інтернет-програмі;
  • налаштування друкованих форм документів, додавання особистої стилістики;
  • "Особистий консультант" – персональні консультації зі складних питань обліку та роботи в інтернет-програмах на інформаційній базі користувача.
Сервіс доступний через мережу інтернет у режимі 24/7 цілодобово без вихідних та святкових днів.
Підтримку користувачів сервісу можна отримати у робочі дні (за розпорядком київських підприємств) з 09:30 до 17:30 за київським часом:

  • за телефонами +380 (44) 222-72-10 (45);
  • електронною поштою hotline@bas-soft.eu.
З тарифами сервісу ІТС "Хмаринка" можна ознайомитися перейшовши за посиланням.

Порядок підключення користувачів до сервісу ІТС "Хмаринка"


1. Підключення до сервісу користувачів, які використовують електронні поставки програми для автоматизації бізнесу.
Користувач купує підключення до сервісу ІТС "Хмаринка" та оплачує сервіс і додаткові підключення згідно з обраним тарифом на оптимальний для себе період, завантажує дані з локальної інформаційної бази в інтернет-програму або створює нову інтернет-програму та починає працювати в сервісі.
При цьому зареєстровані користувачі програм для автоматизації бізнесу, які мають діючий договір ІТС на прикладне рішення "з коробки", зберігають можливість його використання, а також отримують технічну підтримку до закінчення терміну дії ІТС. Діючий договір ІТС не дає користувачеві можливості використовувати сервіс "Хмаринка" без оплати за вибраним тарифом.

2. Підключення до сервісу користувачів, які раніше не працювали з програмами для автоматизації бізнесу.
Користувач купує підключення до сервісу ІТС "Хмаринка" та оплачує сервіс і додаткові підключення згідно з обраним тарифом на оптимальний для себе період.

3. Підключення демо-доступу.
Користувач підключається до сервісу ІТС "Хмаринка" за демо-тарифом та отримує можливість працювати з 1 (однією) інтернет-програмою з 1 (одного) робочого місця протягом 1 (одного) місяця з моменту підключення без додаткової оплати. Протягом демо-періоду функціональність інтернет-програми нічим не відрізняється від періоду комерційного використання, тому користувач може завантажити дані з локальної інформаційної бази в інтернет-програму або створити нову інтернет-програму. Після закінчення демо-періоду користувач може вивантажити дані до себе на локальний комп'ютер або придбати комерційний доступ і продовжити роботу в сервісі "Хмарка".

Перехід із сервісу "Хмаринка" на роботу з локальною програмою


Якщо користувач сервісу "Хмаринка" вирішує перейти з роботи в інтернет-програмі на роботу з локальною базою, то
йому необхідно:
  • придбати основну поставку відповідної програми (якщо у користувача вже придбано ліцензійну версію відповідної основної поставки, то новий екземпляр купувати не потрібно);
  • вивантажити облікові дані з інтернет-програми та зберегти їх на своєму комп'ютері;
  • завантажити облікові дані з файлу в локальну інформаційну базу*;
  • перейти на супровід програми для автоматизації бізнесу, оформивши договір ІТС;
  • оплачені додаткові робочі місця для сервісу не пропадають, а можуть бути використані протягом терміну дії тарифу сервісу "Хмаринка", що залишився, якщо користувач вирішить знову перейти на роботу з інтернет-програмами.
* - версії основної поставки програми та інтернет-програми мають співпадати.

Безпека та зберігання даних


1. Дата-центр:
Дані користувачів зберігаються у дата-центрі, який відповідає сучасним вимогам:
  • цілодобова охорона;
  • оснащеність системами автоматичного кондиціювання та пожежогасіння;
  • наявність резервного автономного електропостачання;
  • доступ до високошвидкісного інтернет-каналу;
  • дані користувачів сервісу зберігаються ізольовано один від одного.

2. Резервне копіювання:
Здійснюється постійне резервне копіювання даних користувача у процесі роботи. Резервні копії зашифровані та надійно захищені від несанкціонованого доступу. Також користувач може в будь-який час самостійно зберегти свої дані на власний комп'ютер у вигляді XML-файлу.

3. Відмовостійкість:
Процедури та технології сервісу спрямовані на забезпечення його працездатності протягом 99.5 % часу. Для цього ведеться безперервний моніторинг обладнання та програмного забезпечення, що реалізується "Центром Контролю Якості". Він безперервно відстежує всі важливі параметри роботи сервісу і негайно, в будь-який час, повідомляє адміністраторам системи про найменші відхилення від робочого режиму.

4. Доступ до даних:
Дані організації доступні лише користувачам, яким організація сама надала відповідні права. Наприклад, організація може дозволити доступ до своєї прикладної програми зовнішнім консультантам чи аудиторам. Аналогічно, організація завжди може відключити доступ будь-якого користувача до своїх даних.
Доступ до обладнання має обмежене коло висококваліфікованих працівників провайдера.

5. Передача даних:
Для передачі даних через інтернет використовується захищений протокол https, що передбачає шифрування.

6 Журнал реєстрації:
Усі операції, які користувач здійснює у програмах, автоматично відображаються в журналі реєстрації, який можна переглядати в реальному часі через веб-інтерфейс. Видалити запис із журналу неможливо, тому організація завжди може контролювати з точністю до секунди, хто саме з користувачів працював із прикладними програмами, та які операції він при цьому виконував.

Рарус - Автоматизація підприємств України.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто
Компанія
Оберіть офіс
Коментарі