Лекторій 22 червня 2021 року
10.06.2021

Лекторій 22 червня 2021 року

Лекторій 22 червня 2021 року

Перейти до реєстрації


Тема: "Основні засоби та інші необоротні активи"

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.
Дата проведення: 22-го червня 2021-го року, початок о 10.00.


Програма онлайн-семінару:


 Секція 1   (з 10:00 до 12:00, спікер - Ірина Губіна)

Взяття на облік, придбання, формування амортизаційної політики


Основні засоби та необоротні активи: важливі нюанси визнання і класифікації: види необоротних активів, правила їх визнання (основні засоби, об’єкти призначені для продажу та інвестнерухомість)

Нематеріальні активи:
○ Правила та типові помилки визнання;
○ Податкові наслідки класифікації нематеріальних активів.

Необоротна малоцінка: коли вона потрапить до податкових витрат? Що потрібно врахувати при складанні "прибуткової" декларації, щоб не "втратити" її вартість
 
● Первісна вартість об'єкта як основа для амортизаційних витрат: формуємо без помилок!
○ Основна "формула" первісної вартості та її зміна в залежності від способів отримання об'єктів (покупка, внесок до статутного фонду, безкоштовне отримання та інше);
○ Особливості придбання об'єктів у фізичних осіб, в т.ч. автомобілів, ПДФО та первісна вартість;
○ Додаткові витрати, що включаються та не включаються до первісної вартості об'єкта;
○ Термін експлуатації понад 365 днів + Вартісний критерій = необоротний актив. Як ці правила працюють в податковому та бухгалтерському обліку;
○ Яка сума "всього" підлягає амортизації? Поділ цілого об'єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися.

Вибір амортизаційної політики: терміни, методи, суми.
○ Термін експлуатації, метод амортизації і ліквідаційна вартість – як не помилитися з вибором;
○ Все про ліквідаційну вартість: як її встановити і навіщо, чи може вона дорівнювати нулю, чи є податковий ризик;
○ Вибір методу нарахування амортизації: чи завжди вигідний прямолінійний метод;
○ Зміни параметрів амортизаційної політики: як відобразити і порахувати вплив на бухгалтерські та податкові показники;
○ Чи повинні збігатися методи амортизації у бухгалтерському та податковому обліку;
○ Прискорена податкова амортизація: особливості застосування і коригувань у разі порушення;
○ З якою регулярністю потрібно переглядати амортизаційну політику і як це організувати;
○ Як і коли потрібно припиняти амортизацію, а коли це можна не робити.


 Секція 2   (з 12:00 до 12:30, спікер - Валентина Криворучко)

Необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу: типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів.




 Перерва   (з 12:30 до 12:50)



 Секція 3   (з 12:50 до 14:50, спікер - Ірина Губіна)

Експлуатаційні та подальші витрати, оренда, продаж, ліквідація


"Нульові" об'єкти ОЗ: як не допустити або змінити:
○ Чому в обліку виникають "нульові" об'єкти;
○ Коли можна залишити все як є, а в яких випадках доведеться виправляти облікові помилки;
○ Погляд податківців на "нульові" об'єкти: чи є реальні податкові ризики;
○ Як не допустити появу нульових об'єктів – прості бухгалтерські процедури;
○ Що робити, якщо об'єкт вже досяг "нуля", але продовжує використовуватися

Експлуатаційні та супутні витрати, ремонти та переобладнання, модернізації:
○ Чи можуть відображатися в обліку експлуатаційні витрати на простої, консервації та виведенні з експлуатації;
○ Що говорити податківцям, якщо вони будуть "забороняти" облік експлуатаційних витрат. Чим і як аргументувати їх зв'язок з господарською діяльністю;
○ Чи потрібно проводити коригування податкових різниць, якщо під час "карантинного" простою був проведений ремонт об'єктів, в т.ч. переобладнання та/або модернізація;
○ Загальні правила і підходи до облікової класифікації і відображення ремонтів і техобслуговування, правила капіталізації витрат.

Оренда і основні засоби: особливості:
○ Операційна і фінансова оренда – основні акценти документального оформлення і обліку експлуатаційних витрат, ремонти по об'єктах оренди в період простою та карантину – можна чи ні?
○ Повернення об'єктів оренди після ремонтів і поліпшень – що слід заповнити і як проводити;
○ Оренда об'єктів у фізосіб – важливі нюанси для оптимальних податкових наслідків.

Продаж і ліквідація: згадуємо основні правила!
○ Особливості ліквідації за власним бажанням, прибуткові і ПДВ-акценти;
○ Продаж об'єктів і формування бази оподаткування для прибутку і ПДВ, особливості;
○ Документальне оформлення та оцінка продажу і ліквідації.

Спікери


PicsArt_06-11-12.06.27.pngІрина Губінаексперт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA.


user80.pngВалентина Криворучко, методист ІТС.


Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:

● Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації.
● 300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет "ІТС ПРОФ" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський".

Обов'язкова попередня реєстрація!


Перейти до реєстрації


Рарус - Автоматизація підприємств України.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі