Лекторій - 21 липня 2021 року!
12.07.2021

Лекторій - 21 липня 2021 року!

Лекторій - 21 липня 2021 року!

Перейти до реєстрації


Тема: "Організація оплати праці, обліку трудової діяльності в електронному вигляді та актуальне про Податковий розрахунок"


Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.
Дата проведення: 21-го липня 2021-го року, початок о 10.00.



Програма онлайн-семінару:


 Секція 1   (з 10:00 до 11:30, спікер - Губіна Ірина

Системи та форми оплати праці, нарахування зарплати

● Що таке заробітна плата, її основні складові, встановлені КЗпП та іншим законодавством: визначення поняття та призначення кожної складової.
● Форми оплати праці: погодинна та відрядна. Особливості та правила встановлення, використання та оформлення.
● Система оплати праці: тарифна і не тільки… Які складові зарплати регулюються "системою", загальні та відмінні риси основних систем.
● Навіщо роботодавцю будувати систему оплати праці та чи може взагалі виплата зарплати бути "безсистемною"? Які в такому випадку можуть бути трудові та податкові ризики.
● Відповідальність за "неправильний" вибір системи оплати праці.
● Особливості нарахування та оформлення зарплати в залежності від обраної форми та системи.
● Зарплата за першу та другу половину місяця: як поєднати вимоги КЗпП із нормами податкового законодавства.



 Перерва   (з 11:30 до 11:45)



 Секція 2   (з 11:45 до 13:15, спікер - Боршовська Валентина)

Електронний облік трудової діяльності та актуальні питання заповнення Податкового розрахунку

● Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" прийнятий 5 лютого 2021 року, який набрав чинності з 10.06.2021 року:
○ Постанова КМУ № 1084 від 27 листопада 2019 року;
○ Постанова ПФУ № 11-1 від 12 березня 2021 року.
● Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Наказ Мінфіну від 15.12.2020 р. №773):
○ Склад Розрахунку;
○ Заповнення додатків Розрахунку;
○ Виправлення помилок поточних та за минулий період.



 Секція 3   (з 13:15 до 13:30, спікер - Косий Вадим)

Сервіс електронного документообміну FREDO ДокМен для користувачів систем автоматизації бізнесу




 Секція 4   (з 13:30 до 13:55, спікер - Щербина Юлія)

Юридично значимий документообіг внутрішніми документами на прикладі складського, кадрового та обліку основних засобів за допомогою FlyDoc




Спікери


PicsArt_06-11-12.06.27.pngГубіна Ірина, експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA

valentina.pngБоршовська Валентина, заступник директора Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Пенсійного фонду України


vadim.pngКосий Вадим, директор компанії "ФРЕДО"



user80.pngЩербина Юлія, керівник проектів FlyDoc, компанія "СОФТКОМ"



Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:

Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський" / "ІТС Ретро". Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації.
300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет "ІТС ПРОФ" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський" / "ІТС Ретро".

Обов'язкова попередня реєстрація!


Перейти до реєстрації



Рарус - Автоматизація підприємств України.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі