Лекторій – 12 листопада 2021 року!
26.10.2021

Лекторій – 12 листопада 2021 року!

Лекторій – 12 листопада 2021 року!

Перейти до реєстрації


Тема: "Інвентаризація: проведення та облік результатів"


Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.
Дата проведення: 12-го листопада 2021-го року, початок о 10.00.


Програма онлайн-семінару:


 Секція 1   (з 10:00 до 11:30, спікер – Морозовська Галина)

Організація інвентаризації. Вимоги до проведення. Інвентаризація ОЗ та запасів

Правила проведення інвентаризації. Обов’язкова інвентаризація. Строк проведення. Склад комісії. Якщо на підприємстві лише один директор чи проводити інвентаризацію та як сформувати комісію? Оформлення наказів. Етапи інвентаризації.
Матеріальна відповідальність працівників. Чи треба залучати незалежного експерта з оцінки для визначення суми завданого збитку?
Інвентаризація основних засобів. Оформлення. Облік нестач. Як оприбуткувати не обліковані основні засоби? Чи виникає дохід? Чи списувати повністю замортизовані основні засоби? Як продовжити строк корисного використання? Чи треба переоцінювати основні засоби з залишковою вартістю 0 грн? Як відобразити ліквідацію ОЗ за результатами інвентаризації. Які документи слід оформити аби не нараховувати ПДВ при ліквідації ОЗ? Чому варто "списувати" об’єкти, яких немає у наявності. Інвентаризація орендованих та переданих в оренду об’єктів.
Інвентаризація запасів. Облік лишків та нестач. ПДВ наслідки списання нестач в межах норм та понад норми: позиція податківців. Чи є варіанти уникнення негативних ПДВ-наслідків? Коли можливий пересорт? Інвентаризація активів на відповідальному зберіганні. Уцінка запасів – право чи обов’язок? Вплив уцінки на податок на прибуток (чи треба створювати забезпечення) та ПДВ.



 Секція 2   (з 11:30 до 11:55, спікер – Криворучко Валентина)

Методики проведення інвентаризацій з акцентом на типові питання користувачів програм для автоматизації бізнесу 




 Перерва   (з 11:55 до 12:10)



 Секція 3   (з 11:35 до 13:05, спікер – Губіна Ірина)

Інвентаризація розрахунків, резервів, витрат майбутніх періодів. Документування результатів інвентаризації. Виправлення помилок:

Інвентаризація коштів в касі та на рахунках у банках. Оформлення. Облік.
Інвентаризація розрахунків із дебіторами та кредиторами. Інвентаризація розрахунків з бюджетом. Як розрахувати строк позовної давності? Як карантин впливає на його перебіг? Списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості: облік, податок на прибуток – різниці, ПДВ-наслідки. Як уникнути доходу за безнадійною кредиторською заборгованістю? Яку дебіторку можна списати без резерву? Ризики не створення резерву сумнівних боргів у тих, хто не застосовує різниці з податку на прибуток.
Інвентаризація витрат майбутніх періодів, резервів і забезпечень. Хто може не створювати резерв відпусток? Як інвентаризувати резерв відпусток? Які забезпечення та резерви варто створювати (зменшують базу податку на прибуток).
Інвентаризаційні описи та протоколи інвентаризаційної комісії: правила складання.
Інвентаризація за ініціативою податківців: коли та як проводиться. Чи можна проводити без присутності контролерів – що каже суд?
Відповідальність за непроведення інвентаризації.
Виправлення помилок у бухобліку виявлених у ході інвентаризації. Способи виправлення. Правильне оформлення бухдовідки. Коли доведеться коригувати нерозподілений прибуток (непокритий збиток) (рахунок 44)? 



Спікери


ok.jpg

Галина Морозовська(експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування) детально зупиниться на питаннях що стосуються: організації інвентаризації та вимог до її проведення; інвентаризації ОЗ, запасів, розрахунків, резервів, витрат майбутніх періодів; документування результатів інвентаризації та виправлення помилок.

user80.png

Валентина Криворучко(методист ІТС) розповість методики проведення інвентаризацій з акцентом на типові питання користувачів програм для автоматизації бізнесу.




Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:


● Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський".

Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації.

● 300 грн. з ПДВ для інших учасників, у тому числі за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський".

Організація, яка оформить доступ до тарифного пакету "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський" до дати проведення семінару, автоматично отримує право на безкоштовну участь.

Відеозапис


Відеозапис онлайн-семінару (після проведення "Лекторію") буде розміщено на сайті ІС ІТС у розділі "Лекторій". Він буде доступний всім користувачам програм автоматизації бізнесу, у яких є тарифний пакет "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський".

Обов'язкова попередня реєстрація!



Перейти до реєстрації


Рарус - Автоматизація підприємств України.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто
Компанія
Оберіть офіс
Коментарі