FREDO Звіт: кому и для чего подойдёт

FREDO Звіт

КОМУ І ДЛЯ ЧОГО підійде


кому 

Співробітникам облікових служб компаній, які відповідають за здачу регламентованої звітності та ведення податкового обліку.

для чого

Програма дозволяє обмінюватися податковими накладними, здавати податкову і статичну звітність - віддалено зі свого робочого місця.

Зверніть увагу, що існує можливість обміну всіма юридично значущими документами за допомогою сервісів ДокМен і Флайдок.

Віддалена робота з податковими ДОКУМЕНТАМИ

МОЖЛИВОСТІ FREDO ЗВІТ

Програма FREDO Звiт безкоштовно надається всім користувачам продуктів, які мають діючий договір на Інформаційно-технологічний супровід рівня ПРОФ.

ПРОСТЕ СТВОРЕННЯ
Формування регламентованої звітності в державні органи, в т. ч. через «Єдине вікно»
ДОСТУПНА ПЕРЕВІРКА НА МІСЦІ
Перевірка заповнення звітів за допомогою вбудованих камеральних перевірок, друк або збереження документів на електронних носіях
БЕЗПЕКА
Шифрування і підпису будь-яких документів електронним цифровим підписом (ЕЦП)
відправлення звітів НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ
Дистанційне (за наявності інтернету) відправлення звітів до контролюючих органів та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням
РОБОТА З податковими накладними
Вивантаження і створення податкових накладних, їх пакетна обробка, підписання електронним цифровим підписом і реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН)
Fredo Звіт. Возможности программы

ПРАЦЮВАТИ віддалено - ЗРУЧНО

ОСОБЛИВОСТІ FREDO Звіт

Нижче наведено перелік основних можливостей "FREDO Звіт" і їх короткий опис.
За інструкцією з використання продукту зверніться до менеджера.

24/7

Сервіс працює цілодобово
без вихідних і святкових днів

FREDO ЗвІТ

УМОВИ ОТРИМАННЯ ДОСТУПУ ДО FREDO ЗВІТ

Те, заради чого раніше потрібно було їхати до офісу або податкової, стояти у заторах, витрачати папір і фарбу на роздруківку, тепер можна робити не виходячи з дому. Просто переконайтеся, що умови дотримано:

РЕЄСТРАЦІЯ

Самостійно або з нашою допомогою зареєструйте продукт у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

НАЯВНІСТЬ ДОГОВОРУ ІТС

Перевірте наявність чинного договору супроводу (одного з двох):

  • ІТС ПРОФ (доступ до сервісу FREDO Звіт в локальному режимі надається без додаткової оплати);
  • ІТС ТЕХНО (з додатковою оплатою за доступ до сервісу FREDO Звіт);

ВСТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Завантажте програму FREDO за посиланням (відкриється у новому вікні) і встановіть її на своєму комп'ютері.
FREDO Звіт. Условия получения
FREDO Звіт. Цены

Зверніть увагу, за 360 грн. можна оновити програмну продукцію (ПП) FREDO Звіт і FREDO ДокМен у режимі онлайн до мережевої версії (разовий платіж для кожного підприємства).

Ціни НА FREDO Звіт

30 грн. на місяць

Доступ до онлайн-сервісів для ФОП на спрощеній системі оподаткування (ССО).

Для додаткових ФОП на ССО - 100 грн. на місяць.

200 грн. на місяць

Доступ до онлайн-сервісів для юр. осіб або ФОП на загальній системі оподаткування (ЗСО).

Для додаткових юр. осіб та ФОП на ЗСО - 250 грн. на місяць.

5900 грн. на рік

Доступ для юр. осіб до онлайн-сервісів пакету "Бухгалтерський" (FREDO ДокМен), FREDO Звіт, а також доступ до розширення функціоналу ПП.

3000 грн. на рік

Доступ до онлайн-сервісів FREDO Звіт і FREDO ДокМен і оновлень ПП для юр. осіб та ФОП на ЗСО.

1200 грн. на рік

Доступ до онлайн-сервісів FREDO Звіт і FREDO ДокМен і оновлень ПП для ФОП на ССО.

652 грн. на місяць

Доступ до онлайн-сервісів FREDO Звіт і FREDO ДокМен і оновлень ПП, модуль "Звітність в НБУ для небанківських установ".

ПАМ'ЯТКА

1.

При використанні продукту в декількох організаціях, при наявності супроводу ІТС тільки по одній з них, оформіть доступ до FREDO Звіт для додаткових фіз. або юр. осіб.

Підписка на такий супровід оформляється на термін основного супроводу.

ПАМ'ЯТКА

2.

За необхідності роботи в мережевому варіанті сервісу FREDO Звіт для кожної організації потрібно оформити разовий перехід на мережеву версію.


Надалі оформлюється тільки супровід ІТС, при цьому буде генеруватися ліцензія на мережевий доступ.

ПАМ'ЯТКА

3.

Користувачі базових версій систем автоматизації бізнесу можуть оплатити доступ до сервісу FREDO Звіт без оформлення договору ІТС.


В рамках ІТС ПРОФ доступ до сервісу надається безкоштовно, якщо використовуються ЕЦП, придбані раніше.

Технічну підтримку користувачам сервісу «FREDO Звiт» 

надає компанія ФРЕДО.

Лінія консультацій компанії: 

hotline@fredo.com.ua 

+38 (044) 294-66-94

Програми, в яких реалізований сервіс FREDO Звіт:

  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS Бухгалтерія КОРП;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Малий бізнес. ПРОФ;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Громадське харчування;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • Бухгалтерія для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Зарплата і управління персоналом для України;
  • Управління виробничим підприємством для України (редакція 1.3);
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Управління торгівлею для України (редакція 2.3, редакція 3.0);
  • Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2);
  • UA-Бюджет;
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Управління сільськогосподарським підприємством для України;
  • Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія будівельної організації (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія 7.7 для України;
  • Зарплата + Кадри 7.7 для України;
  • Виробництво + Послуги + Бухгалтерія 7.7 для України;
  • Комплексна конфігурація для України 7.7.

 C 9.00  

 до 17.00  

менеджери дадуть відповідь
на всі питання щодо продукту


(+38) 044 392-05-05

(+38) 056 790-50-51 

(+38) 099 753-45-43 


  • Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом FREDO ДокМен, буде розширюватися.


  • Сервіс також доступний в інших галузевих і спеціалізованих прикладних рішеннях, розроблених на основі цих типових конфігурацій.

Якщо у вас виникнуть питання з функціоналу і можливостей продукту, зателефонуйте нам з 9 до 17 по буднях - 

ми постараємося допомогти

Київ: (+38) 044 392-05-05
Дніпро: (+38) 056 790-50-51
Харків: (+38) 057 766-26-86
Відповімо на ваші запитання
з 9:00 до 17:00
по буднях без перерви
Виникаючі питання
надсилайте за адресою:
sales@rarus.ua