FREDO ДокМен: кому и для чего подойдёт

FREDO ДокМен

КОМУ І ДЛЯ ЧОГО підійде


кому 

Керівникам, менеджерам, бухгалтерам. Всім, хто хоче відмовитися від паперових документів і необхідності ними обмінюватися.

для чОго

Для економії часу на обмін документами, зменшити витрату паперу та витратних матеріалів для друку, забезпечити зберігання документів в електронному вигляді.

Зверніть увагу, що обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.

ПРАЦЮВАТИ віддалено - ЗРУЧНО

МОЖЛИВОСТІ FREDO ДокМен

Нижче наведено основні можливості "FREDO ДОКМЕН" і їх короткий опис.
За інструкцією з використання продукту зверніться до менеджера

FREDO ДокМен - ЦЕ ЗРУЧНО І НАДІЙНО

ОСОБЛИВОСТІ FREDO ДОКМЕН

Те, заради чого раніше потрібно було їхати до офісу, стояти у затори, витрачати гору паперу і картриджів на роздрукування, тепер можна робити не виходячи з дому.

НАДІЙНІСТЬ

Будьте впевнені у достовірності документа - документ шифрується і підписується ЕЦП

Контроль этапів

Контролюйте процес обміну електронними документами на всіх етапах - відображення статусів проходження електронного документу в інтерфейсі модуля

економія

Економте витратні матеріали, час на дорогу і нерви на підготовку і доставку документів

СКОРОЧЕННЯ ДОКУМЕНТООБІГУ

Підвищуйте ефективність бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами
FREDO ДокМен. Особенности сервиса
FREDO ДокМен. Цены

За 360 грн. можна оновити програмну продукцію (ПП) FREDO Звіт і FREDO ДОКМ в режимі онлайн до мережевої версії (разовий платіж для кожного підприємства)

Ціни НА FREDO ДокМен


83 грн. на місяць

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен і оновленням ПП.

3000 грн. на рік

Доступ до FREDO Звіт и FREDO ДОКМЕН и оновлення ПП для юр. осіб або ФОП на загальній системі оподаткування (ЗСО)

Для додаткових юр. осіб та ФОП на ЗСО - 250 грн. на місяць.

5900 грн. на рік

Доступ для юр. осіб до онлайн-сервісів пакету "Бухгалтерський" (FREDO ДОКМЕН), FREDO Звіт, а також розширенню функціоналу ПП.

1200 грн. на рік

Доступ до FREDO Звіт і FREDO ДокМен та оновленням ПП для ФОП на спрощеній системі оподаткування (ССО).
Для додаткових ФОП на ССО - 100 грн. на місяць.

ППрограми, в яких реалізований сервіс FREDO ДокМен

  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS Бухгалтерія КОРП;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Малий бізнес. ПРОФ;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Громадське харчування;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • Бухгалтерія для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Зарплата і управління персоналом для України;
  • Управління виробничим підприємством для України (редакція 1.3);
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Управління торгівлею для України (редакція 2.3, редакція 3.0);
  • Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2);
  • UA-Бюджет;
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Управління сільськогосподарським підприємством для України;
  • Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія будівельної організації (редакція 1.2, редакція 2.0).

З 9.00

до 17.00

менеджери дадуть відповідь
на всі запитання стосовно продукту


Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом FREDO ДОКМНЕН, буде розширюватися.

Ми розуміємо, що у вас можуть виникнути питання з функціоналу і можливостей продукту.
Зателефонуйте нам з 9 до 17 по буднях - ми спробуємо допомогти
Київ: (+38) 044 392-05-05
Дніпро: (+38) 056 790-50-51
Харків: (+38) 057 766-26-86
Відповімо на ваші запитання
з 9:00 до 17:00
по буднях без перерви
Виникаючі питання
надсилайте за адресою:
sales@rarus.ua