Флайдок: кому и для чего подойдёт

FlyDoc

Кому и для чого підійде:


Що це

Флайдок - готове коробкове рішення (спеціальний інтегрований модуль) для обміну усіма первинними документами не виходячи з дому.

як ЦЕ

Флайдок передає всю інформацію за допомогою платформи ПТАХ - стандартизованого сервісу, який об'єднує програми для обліку та управління підприємством в Україні: MEDoc (Медок), 1С:Підприємство, SAP, ISpro, СОТА, Oracle тощо.

Кому це

Керівникам і секретарям, співробітникам бухгалтерії, всім, хто працює з документацією - її складанням, правками, підписами і печатками, звірками і обмінами екземплярами на затвердження.

Зверніть увагу, що обмін здійснюється юридично значущими електронними документами, зокрема податковими.

Можливості

ЩО МОЖНА РОБИТИ З ДОКУМЕНТАМИ У FlyDoc?

Модуль Флайдок дає можливість обмінюватися юридично значущими електронними документами з будь-якою платформою, яка підтримує ПТАХ (більшість сучасних систем) у ваших контрагентів або контролюючих органів

СТВОРЕННЯ ТА ПІДПИС
Первинні документи створюються в програмних продуктах BAS і 1С:Підприємство і одразу підписуються вашим електронним цифровим підписом (ЕЦП)
ВІДПРАВКА І ПРИЙОМ
Обмінюйтеся усіма первинними документами, включаючи податкові, в форматах .xml, .pdf і вкладеними файлами
ОБРОБКА І РЕЄСТРАЦІЯ
Підтверджуйте або відхиляйте отримані документи, одразу реєструйте податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН)
FlyDoc. Работа с документами

ПРАЦЮВАТИ віддалено - ЗРУЧНО

Особливості FlyDoc

Нижче наведено перелік основних переваг роботи з сервісом Флайдок та їх короткий опис

24/7

Сервіс працює цілодобово
без вихідних і святкових днів

Вся передана інформація зашифрована

ЦЕ НАДІЙНО І БЕЗПЕЧНО!

Вся документація під захистом

Захищені сервери ПЛАТФОРМИ

Перевага FlyDoc - це робота з надійним сервісом передачі документів, відповідає всім нормам і стандартам України. За його допомогою ви зможете передати рахунки, акти, квитанції, податкові накладні в ЄРПН та інші документи мережею.

Модуль підключається до ПТАХ, обробляє і передає виділені документи на сервер платформи. Вже звідти все необхідне переправляється адресату.

шифрування

Для передачі документів не використовуються сторонні сервіси, вразливі електронні поштові скриньки. Вся інформація передається виключно в зашифрованому вигляді. При цьому всі ваші документи мають юридичну силу.

Завдяки цифровому підписові та стандартам роботи ПТАХ, у вас не буде необхідності використовувати сторонні сервіси та ресурси і незахищені поштові скриньки.

ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ ДАНИХ

Прочитати документи може тільки відправник і одержувач.
Флайдок. Это безопасно
Флайдок. Знижка - 50 %

Ціны НА FlyDoc у травні та червні 2021

Ціна єдина на весь рік -
без прив'язки до кількості надісланих документів

2500 грн.

1250 грн. на рік

Для фізичних осіб

5000 грн.

2500 грн. на рік

Для юридичних осіб

Вхідні документи для ваших партнерів і клієнтів - завжди безкоштовні

Для індивідуальних потреб можливе допрацювання програми

Flydoc интегрується до типових конфигурацій 1С:Підприємство та BAS:

  • Бухгалтерія для України 1.2;
  • Бухгалтерія для України 2.0;
  • Управління торгівлею для України 2.1;
  • Управління торговим підприємством для України 1.2;
  • Управління виробничим підприємством для України 1.3;
  • BAS Бухгалтерія ПРОФ;
  • BAS Бухгалтерія КОРП; 
  • BAS Малий бізнес;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Комплексне управління підприємством; 

 C 9.00  

 до 17.00  

менеджери дадуть відповідь
на всі запитання щодо продукту


(+38) 044 392-05-05

(+38) 056 790-50-51 

(+38) 099 753-45-43 

Комплектність Флайдок

До базового комплекту поставки програмного комплексу входять:

сервер API.ПТАХ

і подсистема FlyDoc у вигляді файлу з розширенням .cf

інструкції

Довідкові матеріали та інструкції в електронному та / або паперовому вигляді

Ліцензійна угода

Після оновлення або установки програми виводиться текст ліцензії на використання

Шаблони документів

Стандартний комплект видів електронних документів з шаблонами

Якщо у вас виникнуть питання щодо функціоналу і можливостей продукту, зателефонуйте нам з 9 до 17 по буднях - ми постараємося допомогти
Київ: (+38) 044 392-05-05
Дніпро: (+38) 056 790-50-51
Харків: (+38) 057 766-26-86
Відповімо на ваші питання
з 9:00 до 17:00
по буднях без перерви
Виникаючі питання
надсилайте за адресою:
sales@rarus.ua