Система менеджменту якості
Насьогодні в більшості країн гарантією якості послуг, що надаються компанією, вважається успішно впроваджена система менеджменту якості. Підтвердженням успішно впровадженої системи менеджменту якості є її сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001.
Сертифікація – це неформальна процедура. Наявність в компанії сертифіката свідчить про те, що компанія добре організована, в ній чітко розподілені обов'язки, процедури, дотримується технологія роботи, є оперативні інструкції, документовані і відомі всьому персоналу, процедура контролю виконуваних робіт і, звичайно, професійний персонал, здатний якісно виконувати свою роботу. Іншими словами, сертифікація свідчить про те, що система якості компанії здатна забезпечити і покращувати якість своїх товарів і послуг.
Система менеджменту якості Рарус
Основною конкурентною перевагою Рарус є її репутація, заснована на якості послуг, що надаються. Значним кроком у цьому напрямку стало впровадження системи управління якістю та сертифікація компанії.
Незалежним міжнародний органом по сертифікації Групи Бюро Верітас був проведений аудит системи менеджменту якості компанії Рарус, в результаті якого видано сертифікат відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 9001.
Дія сертифікату розповсюджується на:- надання комплексних послуг з автоматизації управління і обліку на підприємствах замовника, у тому числі консультаційні послуги,
- допомогу у виборі програмного продукту та його продажу,
- навчання персоналу,
- проектування, розробку, введення в експлуатацію та супровід інформаційних систем на основі програмних продуктів «1С:Підприємство».
Політика компанії Рарус в області якості
Керівництво компанії Рарус бере на себе зобов'язання відповідати вимогам стандарту ISO 9001:2015 і намагається всебічно підтримувати, контролювати і покращувати регулярну і відносно відокремлену діяльність, спрямовану на створення і підтримку системи управління якістю реалізації, адаптації, впровадження та супроводу програмних продуктів.
Діяльність компанії в обраному напрямку повинна сприяти повному задоволенню реальних потреб масового користувача продукції, наданої компанією, і поліпшенню репутації фірми як надійного, чесного і вигідного постачальника.
Пріоритетні напрямки в області якості компанії Рарус:- виконання вимог і очікувань споживача;
- підвищення результативності роботи організації і кожного процесу окремо;
- забезпечення стабільності показників якості послуг;
- створення системи безперервного вдосконалення організації;
- розвиток і навчання персоналу відповідно до поточних цілей компанії.
Зворотній зв'язок з питань якості
Ми постійно прагнемо вдосконалювати якість послуг і обслуговування, що надаються нашою компанією. Орієнтиром в цьому прагнення для нас служить ваша думка.
Ваш відгук допоможе нам поліпшити якість послуг у Рарус, зробити співпрацю з нами більш зручною і продуктивною. Якщо у вас є зауваження до роботи співробітників або компанії в цілому, просимо вас надати інформацію, зателефонувавши за номером (+38) 044 392-05-05.
Кожне ваше звернення реєструється і обов'язково розглядається протягом трьох робочих днів. Вам буде надана інформація про хід вирішення вашого питання (в разі, якщо ви залишите контактну інформацію). Звертаємо вашу увагу на те, що з метою дотриманням законодавства з персональних даних, відповіді на ваші звернення будуть надіслані компанією тільки за електронною адресою, яка була надана вами у особистому зверненні до Рарус.