Автоматизація ТОВ "МПК Царське полювання" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"
31.08.2007

Автоматизація ТОВ "МПК Царське полювання" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ТОВ "МПК Царське полювання"

Впровадження ПЗ в "МПК Царське полювання" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Харчова промисловість

Кількість робочих місць: 30

Веб-сайт клієнта:  немає


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Планування закупівель,
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Формування графіка оплати постачальникам,
    • Облік невідфактурованих поставок,
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг:
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури),
    • Об'ємно-календарне планування виробництва,
    • Облік витрат на виробництво,
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
    • Розрахунок нормативної собівартості,
    • Розрахунок фактичної собівартості,
    • Облік діяльності допоміжних виробництв,
    • Переробка давальницької сировини,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Облік ТМЦ в цехових коморах,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Формування графіка надходження оплат,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
      • Роздрібна торгівля,
  • Галузева специфіка:
    • Планування та організація громадського харчування,
  • Облік експортно-імпортних операцій.

Цитата з відгуку клієнта:


"...У 2006 році керівництвом компанії було прийнято рішення автоматизувати управлінський і бухгалтерський облік підприємства. До системи висувалися наступні вимоги:

  • можливість управління виробничими процесами з урахуванням специфіки галузі;
  • оперативний облік складських залишків;
  • управління постачанням і збутом підприємства;
  • облік взаєморозрахунків;
  • формування бухгалтерської та податкової звітності;
  • формування управлінської звітності про діяльність підприємства;
  • можливість планування діяльності підприємства.

В якості системи автоматизації була обрана система "Управління виробничим підприємством".

Впровадження даного комплексу було доручено фірмі ТОВ "Константа", тому що керівництву компанії були відомі позитивні результати впровадження системи "1С:Підприємство" фірмою на інших виробничих підприємствах регіону. До того ж ТОВ "Константа" має досвід ведення проектних впроваджень та надає кваліфіковане навчання персоналу роботі з програмними продуктами.

Співробітниками ТОВ "Константа" було проведено передпроектне обстеження підприємства і розроблена проектна документація по впровадженню системи. Далі фахівці ТОВ "Константа" провели початкове навчання співробітників ТОВ МПК "Царське полювання", виконали конфігурування системи за розробленою проектною документацією, надали допомогу в налаштуваннях параметрів обліку, заповненні довідкової інформації та введенні початкових залишків в систему. З 01.06.2007 р.на нашому підприємстві система була введена в промислову експлуатацію. При цьому співробітники ТОВ "Константа" надавали консультаційні послуги.

На даний момент сформована бухгалтерська та управлінська звітність в системі "1С:Підприємство" за даними всіх облікових підсистем першого робочого місця. Готується до закриття другий місяць. У системі задіяні всі оперативні підсистеми обліку.

Реалізація вищевказаної системи дозволила в найкоротші терміни вирішити поставлені завдання і забезпечити безперебійну роботу 20 користувачів. Надалі планується збільшити кількість користувачів системи і вести не тільки оперативний облік діяльності компанії, але і використовувати планування і бюджетування підприємства.

За час спільної роботи фірма ТОВ "Константа" показала себе з кращого боку, поставлені завдання завжди вирішувалися якісно і в найкоротші терміни. Наше підприємство планує і надалі продовжувати співпрацю з ТОВ "Константа"".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі