Автоматизація роботи ТОВ ВТФ "Арніка" на базі ПП "BAS Управління торгівлею"
22.09.2009

Автоматизація роботи ТОВ ВТФ "Арніка" на базі ПП "BAS Управління торгівлею"

Галузь замовника - Оптова та роздрібна торгівля

Замовник - ТОВ ВТФ "Арніка"

Впровадження ПЗ в "Арніка" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Медикаменти, товари медичного призначення, Роздрібна торгівля

Кількість робочих місць: 32

Веб-сайт клієнта:  немає


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Розрахунок зарплати,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Формування графіка оплати постачальникам,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
      • Роздрібна торгівля.


bez-nazvaniya.png


Цитата з відгуку клієнта:


"...У зв'язку з моральним застаріванням інформаційної системи, що функціонує на підприємстві, і досягненням їй межі по продуктивності і масштабованості, керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження нової системи автоматизації, яка задовольняла б наступним вимогам: 

  • автоматизація регіональних філій, достовірне і своєчасне отримання даних;
  • удосконалення бухгалтерського та оперативного обліку організації; 
  • своєчасне отримання бухгалтерського та оперативного обліку організації; 
  • своєчасне отримання бухгалтерської, податкової та управлінської звітності;
  • збільшення продуктивності системи на зростаючих обсягах даних;
  • підвищення якості підтримки системи.

В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Константа". Фахівцями цієї компанії виконувалося впровадження і подальша підтримка нашої попередньої системи. За 7 років нашої співпраці ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий оперативно і якісно вирішувати поставлені завдання і відповідно ми звернулися саме до них.

Поставлені цілі проекту досягнуті в повному обсязі. З 1 жовтня 2009 року система знаходиться в промисловій експлуатації. Забезпечується якісна та безперебійна робота з обліковою інформацією 32 користувача центрального офісу та 5 регіональних філій.

На поточний момент співробітники ТОВ "Константа" надають консультаційні послуги та послуги з доопрацювання конфігурації під знову виникаючі завдання.

Наше підприємство планує і надалі продовжувати співпрацю з ТОВ "Константа"".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі