22.09.2009
Автоматизація ТОВ "Арніка" на базі "BAS Управління торгівлею"
Впровадження ПЗ в "Арніка" проводилося Рарус Київ
Галузь підприємства: Медикаменти, товари медичного призначення, Роздрібна торгівля
Кількість робочих місць: 32
Веб-сайт клієнта: немає
Автоматизовані ділянки роботи (обліку):
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
- Бухгалтерський облік та звітність:
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
- Податковий облік,
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
- Облік та звітність за національними стандартами:
- Україна,
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
- Розрахунок зарплати,
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
- Взаєморозрахунки з постачальниками,
- Облік приходу ТМЦ,
- Формування графіка оплати постачальникам,
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
- Склад та логістика:
- Управління складськими запасами,
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
- Ціноутворення, прайс-листи,
- Оформлення замовлень покупців,
- Облік продажів,
- Взаєморозрахунки з покупцями,
- Оптова торгівля,
- Роздрібна торгівля.

Цитата з відгуку клієнта:
"...У зв'язку з моральним застаріванням інформаційної системи, що функціонує на підприємстві, і досягненням їй межі по продуктивності і масштабованості, керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження нової системи автоматизації, яка задовольняла б наступним вимогам:
- автоматизація регіональних філій, достовірне і своєчасне отримання даних;
- удосконалення бухгалтерського та оперативного обліку організації;
- своєчасне отримання бухгалтерського та оперативного обліку організації;
- своєчасне отримання бухгалтерської, податкової та управлінської звітності;
- збільшення продуктивності системи на зростаючих обсягах даних;
- підвищення якості підтримки системи.
В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Константа". Фахівцями цієї компанії виконувалося впровадження і подальша підтримка нашої попередньої системи. За 7 років нашої співпраці ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий оперативно і якісно вирішувати поставлені завдання і відповідно ми звернулися саме до них.
Поставлені цілі проекту досягнуті в повному обсязі. З 1 жовтня 2009 року система знаходиться в промисловій експлуатації. Забезпечується якісна та безперебійна робота з обліковою інформацією 32 користувача центрального офісу та 5 регіональних філій.
На поточний момент співробітники ТОВ "Константа" надають консультаційні послуги та послуги з доопрацювання конфігурації під знову виникаючі завдання.
Наше підприємство планує і надалі продовжувати співпрацю з ТОВ "Константа"".