Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку ЗАТ "Юпрас Капітал" на базі ПП "BAS Бухгалтерія"
09.02.2009

Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку ЗАТ "Юпрас Капітал" на базі ПП "BAS Бухгалтерія"

Галузь замовника - Ведення бухобліку

Замовник - ЗАТ "Юпрас Капітал"

Впровадження ПЗ в "Юпрас Капітал" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Інвестиційні компанії, фонди

Кількість робочих місць: 10

Веб-сайт клієнта: немає


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
    • Фінансовий аналіз,
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow),
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Кадровий облік,
    • Розрахунок зарплати,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг:
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Формування графіка надходження оплат,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
  • Галузева специфіка:
    • Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників.

Цитата з відгуку клієнта:


"...Виникла потреба переглянути наявну систему автоматизації. Нова облікова система повинна вирішувати наступні завдання:

  • Забезпечити єдиний інформаційний простір для ведення всієї інформації про укладені угоди і відстеження стану угод;
  • Надавати можливість отримувати оперативно відомості про оплату по операціях, контролювати терміни виконання угод;
  • Реалізувати ведення портфелів цінних паперів компанії та клієнтів компанії;
  • Контролювати прибутковість торгових операцій, формувати звіти про роботу компанії;
  • Відображати всі оперативні дані в бухгалтерському та податковому обліку.

Для реалізації проекту з автоматизації була обрана фірма "Константа". Вибір саме цієї фірми був обумовлений наступними факторами:

  • Високий рейтинг серед фірм в області;
  • Наявність кваліфікованого навчання роботі з програмними продуктами.

Завдяки плідній співпраці з фахівцями ТОВ "Константа" проект був успішно реалізований. При цьому були вирішені всі поставлені завдання, автоматизовано 10 робочих місць.

За час роботи ТОВ "Константа" показало себе як надійний партнер, готовий оперативно і якісно вирішувати поставлені завдання. Наше підприємство планує і надалі продовжувати співпрацю з ТОВ "Константа"".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі