Автоматизація Торгова мережа "Наталі" на базі ПП "BAS Управління торгівлею"
31.05.2006

Автоматизація Торгова мережа "Наталі" на базі ПП "BAS Управління торгівлею"

Галузь замовника - Оптова та роздрібна торгівля

Замовник - Торгова мережа "Наталі"

Впровадження ПЗ в "Наталі" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Роздрібна торгівля

Кількість робочих місць: 60

Веб-сайт клієнтаhttps://natali.net.ua

Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Формування графіка оплати постачальникам,
    • Управління відносинами з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Резервування ТМЦ,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень,
      • Облік продажів,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
      • Роздрібна торгівля,
      • Комісійна торгівля,
      • Підключення торгового обладнання,
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM).


natali_photo.jpg


Цитата з відгуку клієнта:


"...В якості системи автоматизації була обрана "BAS Управління торгівлею". Основними причинами вибору даної системи були:

  • успішний досвід використання "1С:Підприємство";
  • сучасні технології, значні поліпшення і нововведення реалізовані в "1С:Підприємство", як в частині її використання, так і в частині конфігурування і підтримки;
  • приклад вдалого використання системи на ряді торгових підприємств в області;
  • відносно невелика вартість системи;
  • гранично стислі терміни впровадження;
  • можливість швидкого навчання персоналу використанню системи;
  • розгалужена мережа партнерів.

В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Константа". Вибір саме цієї фірми був обумовлений наступними факторами:

  • високий рейтинг серед фірм області;
  • наявність досвіду впровадження подібних систем на підприємствах;
  • проведення демонстрації реально працюючої системи;
  • наявність кваліфікованого навчання роботі з продуктом.

Поставлені завдання початкового етапу впровадження вирішені в повному обсязі. Вже більше кварталу система на підрозділах "Книги" і "Періодична література" знаходяться в промисловій експлуатації. Забезпечується якісна і безперебійна робота з обліковою інформацією 20 користувачів.

На поточний момент силами співробітників ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і з високою якістю вирішити поставлені перед ними завдання".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі