31.05.2006
Автоматизація мережі "Наталі" на базі "BAS Управління торгівлею"
Впровадження ПЗ в "Наталі" проводилося Рарус Київ
Галузь підприємства: Роздрібна торгівля
Кількість робочих місць: 60
Веб-сайт клієнта: https://natali.net.ua
Автоматизовані ділянки роботи (обліку):
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
- Оформлення замовлень постачальникам,
- Формування графіка оплати постачальникам,
- Управління відносинами з постачальниками,
- Облік приходу ТМЦ,
- Взаєморозрахунки з постачальниками,
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
- Склад та логістика:
- Управління складськими запасами,
- Резервування ТМЦ,
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
- Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку,
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
- Ціноутворення, прайс-листи,
- Оформлення замовлень покупців,
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень,
- Облік продажів,
- Взаєморозрахунки з покупцями,
- Оптова торгівля,
- Роздрібна торгівля,
- Комісійна торгівля,
- Підключення торгового обладнання,
- Управління відносинами з клієнтами (CRM).

Цитата з відгуку клієнта:
"...В якості системи автоматизації була обрана "BAS Управління торгівлею". Основними причинами вибору даної системи були:
- успішний досвід використання системи;
- сучасні технології, значні поліпшення і нововведення реалізовані в програмі, як в частині її використання, так і в частині конфігурування і підтримки;
- приклад вдалого використання системи на ряді торгових підприємств в області;
- відносно невелика вартість системи;
- гранично стислі терміни впровадження;
- можливість швидкого навчання персоналу використанню системи;
- розгалужена мережа партнерів.
В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Константа". Вибір саме цієї фірми був обумовлений наступними факторами:
- високий рейтинг серед фірм області;
- наявність досвіду впровадження подібних систем на підприємствах;
- проведення демонстрації реально працюючої системи;
- наявність кваліфікованого навчання роботі з продуктом.
Поставлені завдання початкового етапу впровадження вирішені в повному обсязі. Вже більше кварталу система на підрозділах "Книги" і "Періодична література" знаходяться в промисловій експлуатації. Забезпечується якісна і безперебійна робота з обліковою інформацією 20 користувачів.
На поточний момент силами співробітників ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і з високою якістю вирішити поставлені перед ними завдання".