Автоматизація роботи ПП "ШиК" на базі ПП "Управління торговим підприємством"
30.10.2008

Автоматизація роботи ПП "ШиК" на базі ПП "Управління торговим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ПП "ШиК"

Впровадження ПЗ в "ШиК" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Роздрібна торгівля

Кількість робочих місць: 11

Веб-сайт клієнта:  https://shik-decor.uaprom.net/


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Розрахунок зарплати,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Формування графіка оплати постачальникам,
    • Облік невідфактурованих поставок,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління ордерним складом,
      • Резервування ТМЦ,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Формування графіка надходження оплат,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
      • Роздрібна торгівля,
      • Підключення торгового обладнання,
  • Облік експортно-імпортних операцій.

Цитата з відгуку клієнта:


"...У зв'язку з динамічним розвитком підприємства перед керівництвом постало питання вибору нової системи, яка б дозволила вирішити наступні цілі:

  • автоматизування бухгалтерського та оперативного обліку підприємства; 
  • отримання єдиної картини оперативної діяльності підприємства і можливість адекватного управління бізнесом, що розширюється;
  • збільшення продуктивності системи на зростаючих обсягах даних.

В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи. було обрано ТОВ "Константа". Вибір саме цієї фірми був обумовлений наступними факторами:

  • високий рейтинг серед фірм області; 
  • наявність досвіду впровадження подібних систем на підприємствах області; 
  • наявність кваліфікованого навчання роботі з продуктами; 
  • загальне позитивне враження від попереднього знайомства.

Впровадження системи дозволило вирішити поставлені завдання та забезпечити якісну та безперебійну роботу з обліковою інформацією 10 користувачів інформаційній базі.

За час спільної діяльності, фірма ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і з високою якістю вирішити поставлені перед ними завдання".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі