Автоматизація ЗАТ "АУП Сарепта-Медіпласт" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"
31.08.2007

Автоматизація ЗАТ "АУП Сарепта-Медіпласт" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ЗАТ АУП "Сарепта-Медіпласт"

Впровадження ПЗ в "Сарепта-Медіпласт" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Хімічна, нафтохімічна, фармацевтична промисловість

Кількість робочих місць: 15

Веб-сайт клієнта:   http://www.sarepta-mediplast.com/


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Кадровий облік,
    • Розрахунок зарплати,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Планування закупівель,
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг:
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури),
    • Облік витрат на виробництво,
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
    • Розрахунок нормативної собівартості,
    • Розрахунок фактичної собівартості,
    • Облік послуг виробничого характеру,
    • Переробка давальницької сировини,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Облік ТМЦ в цехових коморах,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
  • Облік експортно-імпортних операцій.


chisto.jpg


Цитата з відгуку клієнта:


"...У 2006 році керівництвом підприємства було прийнято рішення про перехід на систему "Управління виробничим підприємством". Таке рішення було викликане необхідністю створення єдиної системи обліку на підприємстві і потребою в оперативному отриманні достовірної інформації керівництвом для прийняття оперативних управлінських рішень.

В результаті плідної спільної роботи облікових служб підприємства і співробітників ТОВ "Константа" успішно освоюються можливості системи "Управління виробничим підприємством". На сьогоднішній день в системі ведеться бухгалтерський і податковий облік, використовуються наступні підсистеми:

  • Управління виробництвом;
  • Управління закупівлями;
  • Управління продажами;
  • Управління грошовими коштами;
  • Управління взаєморозрахунками з клієнтами;
  • Облік взаєморозрахунками з підзвітними особами;
  • Планування продажів, виробництва, закупівель;
  • Розрахунок регламентованої зарплати;
  • Кадровий облік;
  • Облік основних фондів.

На сьогоднішній день в компанії в цілому автоматизовано 15 робочих місць.

За час спільної роботи фірми ТОВ "Константа" показала себе з кращого боку, поставлені завдання завжди вирішувалися якісно і в найкоротші терміни.

Підприємство продовжує співпрацю з ТОВ "Константа" за договором абонентського обслуговування".

Відгук клієнта:
Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі