Автоматизація ТОВ "Мегатекс" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"
31.01.2008

Автоматизація ТОВ "Мегатекс" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ТОВ "Мегатекс"

Впровадження ПЗ в "Мегатекс" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Металургійна промисловість, металообробка

Кількість робочих місць: 50

Веб-сайт клієнта: http://megatex.ua/ru


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
    • Фінансовий аналіз,
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow),
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Кадровий облік,
    • Підбір кадрів,
    • Аналіз кадрового складу,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Облік невідфактурованих поставок,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг:
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури),
    • Облік витрат на виробництво,
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
    • Розрахунок нормативної собівартості,
    • Розрахунок фактичної собівартості,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Управління ордерним складом,
      • Резервування ТМЦ,
      • Облік ТМЦ в цехових коморах,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Формування графіка надходження оплат,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
  • Галузева специфіка:
    • Формування галузевої звітності,
  • Облік експортно-імпортних операцій.


mega.jpg


Цитата з відгуку клієнта:


"...Компанія "Мегатекс" динамічне і активне підприємство, що підтверджується збільшенням обсягів продукції, що випускається, розширенням ринку збуту продукції, в тому числі і експорту. У зв'язку з цим виникла потреба переглянути наявну систему автоматизації. У 2007 році керівництвом підприємства було прийнято рішення про автоматизацію компанії на базі програмного продукту "Управління виробничим підприємством". Таке рішення було викликане необхідністю створення єдиної системи обліку на підприємстві і потребою в оперативному отриманні достовірної інформації керівництвом для прийняття оперативних управлінських рішень.

Впровадження даного комплексу було доручено фірмі ТОВ "Константа", так як керівництву компанії були відомі позитивні результати впровадження системи "1С:Підприємство" фірмою на інших виробничих підприємствах регіону. До того ж ТОВ "Константа" має досвід ведення проектних ведень і надає кваліфіковане навчання персоналу роботі з програмними продуктами. ТОВ "Константа" - єдиний в регіону центр компетенції з виробництва, що має в своєму штаті проектну команду, здатну впоратися з поставленим завданням.

Співробітниками ТОВ "Константа" було проведено детальне обстеження підприємства і розроблена проектна документація по впровадженню системи. Далі фахівці ТОВ "Константа" провели Початкове навчання співробітників ТОВ "Мегатекс", виконали конфігурування системи за розробленою проектною документацією, надали допомогу в налаштуваннях параметрів обліку, заповненні довідкової інформації та введенні початкових залишків в систему. З 1 листопада 2007 року на підприємстві була розпочата тестова експлуатація системи, а з січня 2008р. система була введена в промислову експлуатацію. При цьому проектна команда ТОВ "Константа" надавала консультаційні послуги та виконувала додаткову адаптацію системи до специфіки підприємства.

В результаті плідної спільної роботи облікових служб підприємства і співробітників ТОВ "Константа" в найкоротші терміни вдалося вирішити поставлені завдання і забезпечити безперебійну роботу більш ніж 50 користувачів. Надалі планується збільшити кількість користувачів системи і вести не тільки оперативний, бухгалтерський і податковий облік діяльності компанії, але використовувати підсистему планування і бюджетування.

За час впровадження ТОВ "Константа" показало себе як надійний партнер, готовий оперативно і якісно вирішувати поставлені завдання. Наше підприємство планує і надалі продовжувати співпрацю з ТОВ "Константа"".

Відгук клієнта:
Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі