Автоматизація роботи компанії "Марiупольгаз" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"
07.09.2012

Автоматизація роботи компанії "Марiупольгаз" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ПАТ "Марiупольгаз"

Впровадження ПЗ в "Маріупольгаз" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Нафтова, газова промисловість

Кількість робочих місць:
 50

Веб-сайт клієнта:   https://margaz.com.ua/


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
        • Банк та каса,
        • Розрахунки з контрагентами,
        • Товарно-матеріальні цінності,
        • Торговельні операції,
        • Виробничі операції,
        • Основні засоби (необоротні активи),
        • Нематеріальні активи,
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік,
        • Завершення періоду,
        • Регламентована звітність.
      • Податковий облік;
    • Бюджетування, фінансове планування,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM);
    • Кадровий облік,
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем,
    • Облік робочого часу,
    • Розрахунок зарплати,
    • Підготовка регламентованої звітності.
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ.
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг:
    • Облік витрат на виробництво,
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
    • Розрахунок фактичної собівартості,
    • Облік послуг виробничого характеру,
    • Облік діяльності допоміжних виробництв,
    • Переробка давальницької сировини,
    • Облік спецодягу та спецоснащення.
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ.
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Облік продажів,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
      • Комісійна торгівля.
  • Галузева специфіка:
    • Формування галузевої звітності,
    • Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників.


margaz.jpg


Детальний опис виконаних робіт

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника.
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника.
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу.
  • Продаж обраних програмних продуктів.
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків.
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи.
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації.
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку.
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації).
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт.
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів.
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація).
  • Навчання в групі в офісі замовника.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):


  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами.
  • Оформлено пільговий супровід ІТС.

Цитата з відгуку клієнта:


"...Використовуваний нами програмний продукт для ведення обліку вже не задовольняв усім вимогам підприємства, крім того, його недоцільно далі розвивати. Тому було поставлено завдання про автоматизацію обліку діяльності підприємства за допомогою впровадження сучасного програмного продукту. Вивчивши існуючі на ринку пропозиції автоматизації системи обліку, було прийнято рішення використовувати ПП "Управління виробничим підприємством для України".

У ролі організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Теллур.Константа". Дана компанія була переможцем тендеру, оголошеного нашим підприємством для здійснення державних закупівель, на підставі кваліфікаційних вимог і умов оплати.

Проект з автоматизації обліку компанії успішно завершено, облікова система знаходиться в промисловій експлуатації. При цьому автоматизовано 50 робочих місць, активно працюють 30.

За час виконання роботи за проектом компанія "Теллур.Константа " проявила себе як надійний партнер, готовий і здатний оперативно і якісно вирішувати поставлені завдання. Після завершення проекту наша компанія продовжує співпрацю з ТОВ "Теллур.Константа".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі