Автоматизація роботи ТОВ "Марго Груп" на базі ПП "BAS Бухгалтерія", "Зарплата і управління персоналом для України", "Управління торговим підприємством для України"
01.04.2010

Автоматизація роботи ТОВ "Марго Груп" на базі ПП "BAS Бухгалтерія", "Зарплата і управління персоналом для України", "Управління торговим підприємством для України"

Галузь замовника - Ведення бухобліку

Замовник - ТОВ "Марго Груп"

Впровадження ПЗ в "Марго Груп" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Торгівля меблів

Кількість робочих місць: 55

Веб-сайт клієнта:  https://margo.ua/ua/


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Кадровий облік,
    • Розрахунок зарплати,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Резервування ТМЦ,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Роздрібна торгівля,
      • Підключення торгового обладнання.


margo_grupp.jpg


Цитата з відгуку клієнта:


"...Перед початком роботи гіпермаркету стало питання про вибір програмного забезпечення для автоматизації всіх напрямків діяльності підприємства. Основними вимогами до програмного забезпечення були:

  • можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку діяльності підприємства;
  • можливість ведення оперативного обліку ТМЦ;
  • можливість використання торгового обладнання;
  • наявність функціональних можливостей з оперативного отримання бухгалтерської та податкової звітності;
  • можливість ведення кадрового обліку та розрахунку заробітної плати;
  • наявність можливості відокремленого ведення оперативного обліку, бухгалтерського та податкового обліку, кадрового обліку та розрахунку заробітної плати за умови обов'язкової синхронізації даних між обліковими системами, що використовуються для ведення оперативного обліку, бухгалтерського та податкового обліків, кадрового обліку та розрахунку зарплати;
  • наявність можливості автоматизації процесу роздрібної торгівлі меблями і декором в торговому залі гіпермаркету.

В якості організації, що здійснює автоматизацію діяльності підприємства, керівництвом була обрана компанія "Константа". Даний вибір обумовлений наступними факторами:

  • високий рейтинг серед фірм;
  • наявність досвіду впровадження подібних систем на підприємствах області;
  • наявність у компанії статусу ЦСО;
  • найбільш лояльна цінова політика серед організацій, що працюють на ринку систем автоматизації.

Співробітниками "Константа" була проведена розгорнута презентація типових програмних продуктів на базі платформи "1С:Підприємство" з метою вибору програмного продукту найбільш відповідного вимогам керівництва підприємства. При аналізі функціональних можливостей типових програмних продуктів розроблених на базі платформи "1С:Підприємство" був обраний варіант спільного використання трьох програмних продуктів:

  1. "BAS Бухгалтерія",
  2. "Зарплата та управління персоналом для України",
  3. "Управління торговим підприємством для України".

Комплексне використання даних програмних продуктів дозволило вирішити наступні завдання:
  • відокремлене ведення управлінського, бухгалтерського, податкового та кадрового обліку;
  • поділ прав користувачів до різних ділянок обліку;
  • зменшення вартості після проектного супроводу за рахунок збереження типової функціональності в базі регламентованого обліку;
  • можливість швидкого отримання оновлень регламентованої звітності.

Впровадження системи дозволило вирішити поставлені завдання та забезпечити якісну та безперебійну роботу з обліковою інформацією 55 користувачам інформаційних баз.

За час спільної діяльності, компанія "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і якісно вирішити поставлені перед ним завдання.

На даний момент наше підприємство продовжує успішну і взаємовигідну співпрацю з компанією "Константа"".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі