Автоматизація "Ритуальна служба м.Донецька КП" на базі ПП "Управління торговим підприємством"
03.03.2010

Автоматизація "Ритуальна служба м.Донецька КП" на базі ПП "Управління торговим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - "Ритуальна служба м.Донецька КП"

Впровадження ПЗ в "Ритуальна служба м.Донецька КП" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Професійні послуги

Кількість робочих місць: 7

Веб-сайт клієнта:  немає


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Документообіг (ECM):
    • Облік і зберігання документів,
    • Облік робочого часу,
    • Ведення номенклатури справ,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Кадровий облік,
    • Підбір кадрів,
    • Облік робочого часу,
    • Розрахунок зарплати,
    • Підготовка регламентованої звітності,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Планування закупівель,
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Управління відносинами з постачальниками,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Резервування ТМЦ,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
      • ABC/XYZ аналіз запасів,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Аналіз продажів ABC/XYZ,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Роздрібна торгівля,
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM),

Цитата з відгуку клієнта:


"...Після розгорнутого аналізу ринку програмного забезпечення керівництвом компанії було прийнято рішення про використання програмного забезпечення розробленого на базі платформи "1С:Підприємство". Співробітниками компанії "Константа" була проведена розгорнута презентація типових програмних продуктів на базі платформи "1С:Підприємство" з метою вибору програмного продукту найбільш відповідного вимогам керівництва підприємства. При аналізі функціональних можливостей типових програмних продуктів розроблених на базі платформи "1С:Підприємство" був обраний варіант використання Програмного Продукту "Управління торговим підприємством для України".

В результаті автоматизації робочих місць налагоджена система дозволила вирішувати наступні завдання:

  • відокремлене ведення управлінського, бухгалтерського, податкового та кадрового обліку;
  • поділ прав користувачів до різних ділянок обліку;
  • зменшення вартості післяпроектного супроводу за рахунок збереження типової функціональності в базі регламентованого обліку;
  • можливість швидкого отримання оновлень регламентованої звітності.

Співробітники Компанії пройшли навчання в ЦСО ТОВ "Константа" по курсам.

Впровадження системи дозволило вирішити поставлені завдання і забезпечити якісну і безперебійну роботу з облікової інформаційної бази.

За час спільної діяльності, компанія "Константа" показала себе надійним партнером, готовим в стислі терміни якісно вирішити поставлені перед ним завдання.

На даний момент наше підприємство продовжує успішну і взаємовигідну співпрацю з компанією "Константа"".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі