Автоматизація ТОВ "Форте Україна" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"
16.10.2008

Автоматизація ТОВ "Форте Україна" на базі ПП "Управління виробничим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ТОВ "Форте Україна"

Впровадження ПЗ в "Форте" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Меблева промисловість

Кількість робочих місць: 15

Веб-сайт клієнта:  https://forte-mebel.com.ua/


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Облік невідфактурованих поставок,
  • Управління виробничими процесами та наданням послу:
    • Облік виробничих замовлень,
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури),
    • Об'ємно-календарне планування виробництва,
    • Облік витрат на виробництво,
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
    • Розрахунок фактичної собівартості,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Управління ордерним складом,
      • Резервування ТМЦ,
      • Облік ТМЦ в цехових коморах,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
  • Облік експортно-імпортних операцій.


mebel-forte-brugia-gostinaja.jpg


Цитата з відгуку клієнта:


"...Було прийнято рішення про впровадження нової системи автоматизації, яка б задовольняла наступним вимогам:

  • ведення бухгалтерського обліку як відповідно законодавства України, так і за планом рахунків;
  • облік запасів вітчизняних постачальників і поставок з країни інвестора;
  • облік специфіки виробництва меблевої продукції;
  • розрахунок собівартості продукції;
  • оперативне відображення результатів діяльності підприємства.

Керівництвом підприємства було прийнято рішення запросити в якості впроваджуючої організації представників ТОВ "Константа". Такий вибір був обумовлений наступними показниками:

  • наявність у співробітників ТОВ "Константа" досвіду впровадження виробничої конфігурації на підприємствах області;
  • успішне впровадження та супровід програмного продукту в одному з найбільших магазинів, що торгують продукцією фабрики;
  • наявність досвіду роботи в сфері меблевого виробництва.

В результаті впровадження системи були вирішені поставлені завдання і забезпечена якісна і безперебійна робота з обліковою інформацією більше 10 користувачів на території підприємства. Система знаходиться в промисловій експлуатації вже більше двох років.

В даний час, співробітники ТОВ "Константа" періодично надають нам консультаційні послуги та послуги з доопрацювання конфігурації під виникаючі завдання і зміни в законодавстві.

За час спільної діяльності фірма ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і з високою якістю вирішити поставлені перед ними завдання".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі