09.04.2010
Автоматизація ТОВ "Доннафтасервіс" на базі ПП "BAS АГРО. Бухгалтерія"
Галузь замовника - Сільське господарство
Замовник - ТОВ "Доннафтасервіс"
Впровадження ПЗ в "Доннафтасервіс" проводилося Рарус Київ
Галузь підприємства: Сільське господарство
Кількість робочих місць: 11
Веб-сайт клієнта: немаэ
Автоматизовані ділянки роботи (обліку):
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
- Бухгалтерський облік та звітність:
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
- Податковий облік,
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
- Облік та звітність за національними стандартами:
- Україна,
- Документообіг (ECM):
- Ведення номенклатури справ,
- Облік і зберігання документів,
- Діловодство,
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
- Кадровий облік,
- Розрахунок зарплати,
- Підготовка регламентованої звітності,
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
- Планування закупівель,
- Оформлення замовлень постачальникам,
- Облік приходу ТМЦ,
- Управління відносинами з постачальниками,
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
- Склад та логістика:
- Управління складськими запасами,
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
- Оформлення замовлень покупців.
Цитата з відгуку клієнта:
"...У зв'язку з розвитком організації і тим, що програмний продукт застарів і не відповідав законодавству, керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження нової системи автоматизації, яка буде відповідати обліковим завданням сільського господарства. Співробітниками була представлена ознайомча презентація нової версії, в результаті чого було прийнято рішення перейти на нову систему - BAS АГРО. Бухгалтерія.
Компанії ТОВ "Константа" провела комплекс робіт, в результаті яких було автоматизовано 11 робочих місць і наступні ділянки обліку:
- ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до національних стандартів України;
- забезпечення вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства - від обробки первинних документів до формування регламентованої звітності;
- ведення податкового обліку в розрізі декількох видів ПДВ (опціонне): формуються окремі книги продажів, придбання, декларації з ПДВ;
- аналіз іншої реалізації, валових доходів і витрат.
Програмний продукт BAS АГРО. Бухгалтерія дозволив:
- вести облік в рослинництві;
- реалізувати механізм розподілу витрат, аналізу витрат, розрахунку фактичної собівартості;
- вести облік взаєморозрахунків з оренди землі;
- реалізувати автоматичний розрахунок нарахувань і утримань. Виплата проводиться всіма можливими способами: безготівковими, готівкою, готовою продукцією, товарами;
- вести облік тваринництва. У бухгалтера є можливість відобразити в системі всі господарські операції з обліку тварин від приплоду до забою;
- враховувати транспорт і сільгосптехніку. Фіксувати шляхові та облікові листи, вести облік палива.
- ведення кадрового обліку. Формування стандартних і регламентованих звітів. Виплата розрахованої заробітної плати як через касу підприємства, через картку банку, так і послугами, товарами та готовою продукцією.
Співробітники компанії "Константа" встановили і налаштували 3 розподілені інформаційні бази для забезпечення роботи користувачів віддалених ділянок підприємства, виконали перенесення довідкової інформації з попередньої бази, що дозволило не втрачати часу на заповнення даних і відразу почати вести облік. Також був налаштований обмін з системою клієнт-банк.
Співробітники ТОВ "Константа" продемонстрували високу кваліфікацію і професіоналізм, готовність в обумовлені терміни і з високою якістю вирішувати завдання поставлені замовником.
В даний час фахівці ТОВ "Константа" займаються підтримкою і супроводом впровадженої системи".