Автоматизація ПП "Берта плюс" на базі ПП "Управління торговим підприємством"
01.09.2011

Автоматизація ПП "Берта плюс" на базі ПП "Управління торговим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ПП "Берта плюс"

Впровадження ПЗ в "Берта плюс" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Торгівля продуктами харчування

Кількість робочих місць: 250

Кількість вводяться документів день: 6000

Веб-сайт клієнта:   https://berta.ua/

Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
        • Банк та каса,
        • Розрахунки з контрагентами,
        • Товарно-матеріальні цінності,
        • Торговельні операції,
        • Основні засоби (необоротні активи),
        • Нематеріальні активи,
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік,
        • Завершення періоду,
        • Облік у відокремлених підрозділах,
        • Регламентована звітність,
      • Податковий облік,
    • Бюджетування, фінансове планування,
    • Фінансовий аналіз,
    • Управлінський облік,
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC,
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI),
    • Аналіз даних і прогнозування,
    • Консолідація даних,
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Документообіг (ECM):
    • Облік договорів,
    • Облік і контроль виконання доручень,
    • Облік робочого часу,
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM):
    • Кадровий облік,
    • Аналіз кадрового складу,
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів,
    • Облік робочого часу,
    • Розрахунок зарплати,
    • Підготовка регламентованої звітності,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Планування закупівель,
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Управління відносинами з постачальниками,
    • Формування графіка оплати постачальникам,
    • Управління ланцюжками поставок,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Облік невідфактурованих поставок,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками,
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Управління ордерним складом,
      • Резервування ТМЦ,
      • Логістика адресного складу,
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів,
      • ABC/XYZ аналіз запасів,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень,
      • Облік продажів,
      • Аналіз продажів ABC/XYZ,
      • Формування графіка надходження оплат,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
      • Роздрібна торгівля,
    • Транспорт:
      • Облік власного транспорту,
      • Облік рухомого складу,
  • Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами:
    • Автоматизація бізнес-процесів.


berta.jpg


Детальний опис виконаних робіт

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника.
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника.
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу.
  • Продаж обраних програмних продуктів.
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи.
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації.
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку.
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації).
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт.
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів.
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація).
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання).
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації.
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника.
  • Навчання в групі в навчальному класі партнера.
  • Навчання в групі в офісі замовника.
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення.
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача.
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій.
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС.
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами.
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами.
  • Оформлений платний договір ІТС.
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів.
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій.

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі