Автоматизація роботи ТОВ "Айдар" на базі ПП "Управління торговим підприємством"
14.12.2006

Автоматизація роботи ТОВ "Айдар" на базі ПП "Управління торговим підприємством"

Галузь замовника - Управління підприємством

Замовник - ТОВ "Айдар"

Впровадження ПЗ в "Айдар" проводилося Рарус Київ


Галузь підприємства: Торгівля обладнанням та витратними матеріалами

Кількість робочих місць: 11

Веб-сайт клієнта:   http://www.aidar.com.ua/


Автоматизовані ділянки роботи (обліку):


  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
      • Бухгалтерський облік та звітність:
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
      • Податковий облік,
    • Бюджетування, фінансове планування,
    • Фінансовий аналіз,
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI),
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
    • Облік та звітність за національними стандартами:
      • Україна,
  • Документообіг (ECM):
    • Діловодство,
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
    • Планування закупівель,
    • Оформлення замовлень постачальникам,
    • Управління відносинами з постачальниками,
    • Управління ланцюжками поставок,
    • Формування графіка оплати постачальникам,
    • Облік приходу ТМЦ,
    • Взаєморозрахунки з постачальниками.
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
    • Склад та логістика:
      • Управління складськими запасами,
      • Резервування ТМЦ,
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
      • Планування продажів,
      • Ціноутворення, прайс-листи,
      • Оформлення замовлень покупців,
      • Облік продажів,
      • Аналіз продажів ABC/XYZ,
      • Взаєморозрахунки з покупцями,
      • Оптова торгівля,
  • Управління проектами та портфелями проектів:
    • Облік господарських операцій за проектами,
    • Планування проектів,
    • Аналіз діяльності в розрізі проектів,
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM),
  • Облік експортно-імпортних операцій.


solc1.jpg


Цитата з відгуку клієнта:


"...У зв'язку з динамічним розвитком підприємства та відкриттям представництв у центральних регіонах України перед керівництвом компанії постало питання вибору нової системи, яка б дозволила вирішити наступні цілі:

  • автоматизування бухгалтерського та оперативного обліку підприємства;
  • отримання єдиної картини оперативної діяльності підприємства і можливість адекватного управління бізнесом, що розширюється;
  • збільшення продуктивності системи на зростаючих обсягах даних;
  • автоматизація робочих місць технічних фахівців і керівників відділів підприємства.  

В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Константа". Вибір саме цієї фірми був обумовлений наступними факторами: 

  • високий рейтинг серед фірм області; 
  • наявність досвіду впровадження подібних систем на підприємствах області; 
  • наявність кваліфікованого навчання роботі з продуктом;
  • загальне позитивне враження від попереднього знайомства. 

Впровадження системи дозволило вирішити поставлені завдання та забезпечити якісну та безперебійну роботу з обліковою інформацією 10 користувачів інформаційній базі.

Близько року система знаходиться в промисловій експлуатації. Силами співробітників ТОВ "Константа" підтримується її відповідність українському законодавству і незначна модернізація. 

За час спільної діяльності, фірма ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і з високою якістю вирішити поставлені перед ними завдання".

Найближчий до вас офіс в м.Київ
Якщо це не так, оберіть місто, що ближче до вас.
Дніпро
Харків
×
×
Замовити
Ім'я*
Прізвище*
Ел. пошта*
Телефон*
Місто*
Компанія*
Коментарі