14.12.2006
Автоматизація роботи ТОВ "Айдар" на базі ПП "Управління торговим підприємством"
Галузь замовника - Управління підприємством
Замовник - ТОВ "Айдар"
Впровадження ПЗ в "Айдар" проводилося Рарус Київ
Галузь підприємства: Торгівля обладнанням та витратними матеріалами
Кількість робочих місць: 11
Веб-сайт клієнта: http://www.aidar.com.ua/
Автоматизовані ділянки роботи (обліку):
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників:
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності:
- Бухгалтерський облік та звітність:
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків,
- Податковий облік,
- Бюджетування, фінансове планування,
- Фінансовий аналіз,
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI),
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами:
- Облік та звітність за національними стандартами:
- Україна,
- Документообіг (ECM):
- Діловодство,
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками:
- Планування закупівель,
- Оформлення замовлень постачальникам,
- Управління відносинами з постачальниками,
- Управління ланцюжками поставок,
- Формування графіка оплати постачальникам,
- Облік приходу ТМЦ,
- Взаєморозрахунки з постачальниками.
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS):
- Склад та логістика:
- Управління складськими запасами,
- Резервування ТМЦ,
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ,
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг:
- Планування продажів,
- Ціноутворення, прайс-листи,
- Оформлення замовлень покупців,
- Облік продажів,
- Аналіз продажів ABC/XYZ,
- Взаєморозрахунки з покупцями,
- Оптова торгівля,
- Управління проектами та портфелями проектів:
- Облік господарських операцій за проектами,
- Планування проектів,
- Аналіз діяльності в розрізі проектів,
- Управління відносинами з клієнтами (CRM),
- Облік експортно-імпортних операцій.

Цитата з відгуку клієнта:
"...У зв'язку з динамічним розвитком підприємства та відкриттям представництв у центральних регіонах України перед керівництвом компанії постало питання вибору нової системи, яка б дозволила вирішити наступні цілі:
- автоматизування бухгалтерського та оперативного обліку підприємства;
- отримання єдиної картини оперативної діяльності підприємства і можливість адекватного управління бізнесом, що розширюється;
- збільшення продуктивності системи на зростаючих обсягах даних;
- автоматизація робочих місць технічних фахівців і керівників відділів підприємства.
В якості організації, що здійснює впровадження облікової системи, було вибрано ТОВ "Константа". Вибір саме цієї фірми був обумовлений наступними факторами:
- високий рейтинг серед фірм області;
- наявність досвіду впровадження подібних систем на підприємствах області;
- наявність кваліфікованого навчання роботі з продуктом;
- загальне позитивне враження від попереднього знайомства.
Впровадження системи дозволило вирішити поставлені завдання та забезпечити якісну та безперебійну роботу з обліковою інформацією 10 користувачів інформаційній базі.
Близько року система знаходиться в промисловій експлуатації. Силами співробітників ТОВ "Константа" підтримується її відповідність українському законодавству і незначна модернізація.
За час спільної діяльності, фірма ТОВ "Константа" показала себе як надійний партнер, готовий в стислі терміни і з високою якістю вирішити поставлені перед ними завдання".